دوشنبه , ۳۱ ثور ۱۴۰۳
خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام

انسان در پی موفقیت

نویسنده: ثمینه سلیمان

موفقیت هرگز پایان نمی‌پذیرد. گاهی متوجه شده‌اید که یک کودک آهسته‌آهسته‌ به قدم زدن شروع می‌‌کند، چقدر به زمین می‌افتد و دوباره برمی‌خزد، دقیقاً از همان‌جا زندگی‌اش با چالش‌ها روبرو می‌شود. انسان بزرگ می‌شود و تلاش می‌کند تا به‌دنبال موفقیت پیش برود. درست است که به زمین می‌افتد اما دوباره بلند می‌شود، لباس‌های خود را می‌تکاند و دوباره تلاش می‌کند تا به‌دنبال موفقیت برود.

مثلاً: سکندر کبیر یک‌بار نه، بلکه سه بار در جنگ شکست خورد و هیچ امید دیگر برای موفق شدنش در جنگ نداشت. رفت بر تپه‌ی نشست در همان لحظه چشم‌اش به مورچه‌ی افتاد که می‌خواست خَسی را خانه‌اش ببرد. بارها کوشش کرد اما نتوانست و بالاخره موفق شد تا آن خَس را به‌خانه‌اش انتقال دهد. از این تلاش مورچه، سکندر هم روحیه گرفت و شکست را نپذیرفت و به جنگیدنش ادامه داد. یک مورچه که با آن وجود کوچکش توانست موفق شود آیا ما نمی‌توانیم موفق شویم؟ البته که می‌توانیم.

«بیایید راهی را در پیش بگیریم که در آن، راهی شویم» تلاش نماییم آنچه را که می‌خواهیم به‌دست بیاوریم، آرزویی را که داریم سعی کنیم تا برایش برسیم. همه چیز را که فکر می‌کنیم ممکن نیست، در حقیقت ممکن است. فقط یک فکر باطل است که ظاهر و درون ما را به شمول مغز ما، مخشوش می‌سازد. فقط لبخند بزنید و راه‌تان را ادامه دهید. انگیزه‌های خوب برای‌تان بسازید و همیشه مثبت نگر باشید!

در جاده‌ی زندگی نباید ناامید شویم و برای موفقیت نباید دست از تلاش برداریم. موفقیت تا زمانی پایانی ندارد که انسان ناامید نباشد. موفقیت بی‌انتهاست و انسان‌ها نمی‌توانند مکان و زمانی برای آن تعیین نمایند.

با آرزوی موفقیت  ❤️

مطلب پیشنهادی

آرزوها

صفا گلزاد ما همه آرزوهایی داشتیم و داریم و به‌خاطری همان آرزوها و اهداف زندگی …