دوشنبه , ۳۱ ثور ۱۴۰۳
خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام

لبخند در زنده‌گی

نویسنده: مرضیه نوری
لبخند باعث می‌شود که ما خوش باشیم. ما کوشش بکنیم که همیشه لبخند بر لب داشته باشیم حتا اگر غمگین باشیم. لبخند زیباترین کلمه‌ای است که در زنده‌گی ما بعضی اشخاص، لبخند را چیز بیهوده و ناحق می‌شمارند و فکر می‌کنند که هیچ رول مهم در زنده‌گی آنها ندارند اما آنها اشتباه می‌کنند.

لبخند بهترین نقش را در زنده‌گی انسان‌ها دارد که باید به‌کار برده شود و لبخند را بیهوده و ناحق نشماریم. لبخند را همیشه دوست بداریم. بعضی‌ها از لبخند بسیار خوش‌شان می‌آید و لبخند را یک کلمه پُر از معنی و لطافت می‌دانند و آن را دوست می‌دارند.

من نیز لبخند را دوست دارم و همیشه لبخند بر لب‌هایم پیدا و آشکار است. من به همین خاطر دوستان زیادی دارم و همه‌ی‌شان مرا دوست دارند و برای من می‌گویند: “دلیل دوستی زیادمان برای همین لبخند تو و خوش خُلق بودن توست که ما را وابسته به تو کرده است.” پس چه خوب است که همیشه بخندیم و نگذاریم غم‌های دنیا بر ما غلبه کند. تمام سختی ها را پشت سر بگذاریم و برای خود زنده‌گی خوب بسازیم. با افکار و عواطفی که داریم بتوانیم یک آینده‌ی خوب برای خود مهیا سازیم چون غم‌های دنیا تمامی ندارند.

اگرچه ما زیاد کوشش می‌کنیم که هیچ مشکلی سر راه ما را نگیرد اما بازهم غم می‌آید و ما باید با آن مقابل شویم و با آن مقابله نماییم و از آن عبور کرده زنده‌گی خود را پیش ببریم.
لب خنده بر لب داشته باش
حتا اگر غمگین باشی
می‌شود که لبخند ترا کسی دوست داشته باشد
خلاصه این‌که باید همیشه لبخند داشته باشیم تا با دیدن ما دیگران هم لبخند بزنند.

مطلب پیشنهادی

آرزوها

صفا گلزاد ما همه آرزوهایی داشتیم و داریم و به‌خاطری همان آرزوها و اهداف زندگی …