یکشنبه , ۱۶ ثور ۱۴۰۳
خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام

کودکی که سه سال در کابل، افراد مورد نظر طالبان را ترور کرد

#کودک‌خبر، کابل: یک نوجوان تفنگ‌ به دست، می‌گوید که از چهار سال به این سو به جمع تروریستان طالب پیوسته و سه سال در کابل، افراد مورد نظر طالبان را ترور کرده است.

این نوجوان که دستار سیاه رنگ و لباس محلی شبیه افراد طالبان به تن دارد، سوار بر یک رنجر پولیس سابق، به یک جوان تیک‌تاکر در کابل می‌گوید که او سه سال در کابل مصروف ترور افراد بوده است. این عضو نوجوان گروه طالبان که نامی از خود نگرفته است، به یک تیک‌تاکر می‌گوید که او هفده سال سن دارد. او گفته که از چهار سال به این طرف به جمع طالبان پیوسته است. تیک‌تاکر از او می‌پرسد که در طول چهار سال از پیوستن‌اش به جمع افراد طالبان، در چند جنگ شرکت داشته است، اما او در پاسخ می‌گوید: «در جنگ‌ها که شرکت نداشتم، اما در همین‌جا (کابل) ترور می‌کردیم.» تیک‌تاکر به تاکید می‌پرسد: «ترور می‌کردید؟» این عضوی نوجوان طالبان پاسخ می‌دهد: «بله، ترور می‌کردیم، در کابل وظیفه داشتیم.» تیک‌تاکر هم‌چنین می‌پرسد که چند نفر را ترور کرده است، اما او پاسخ روشنی ارایه نمی‌کند، اما می‌افزاید: «والله که زیاد است.»

تاریخ ثبت این گفتگوی ویدیویی مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد که به تازگی ثبت شده است. این ویدیو میان کاربران شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

این نوجوان در حالی به ترور افراد طالبان مورد نظر طالبان در کابل، اعتراف می‌کند که در سال‌های اخیر عمر حکومت پیشین، میزان ترور افراد دولتی و غیردولتی در کابل به صورت بی‌پیشنه افزایش یافته بود.

سوءاستفاده‌ی جنسی و جنگی طالبان از کودکان از موارد تازه‌ی نیست. نهادهای مختلف داخلی و بین‌المللی بارها از سوءاستفاده جنسی کودکان توسط طالبان گزارش داده‌اند.

مطلب پیشنهادی

کاشانه بر روی کودکان خیابانی بسته می‌شود

کودک‌خبر، کابل: برخی از مسوولان موسسه خیریه حمایت از کودکان خیابانی در افغانستان، کاشانه، اعلام …