یکشنبه , ۳۰ ثور ۱۴۰۳
خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام

صالح به رسانه‌ها: با فرمانده طالبی که با یک کودک سال‌ها لواطت کرده گفتگو کنید

#کودک‌خبر، کابل: امرالله صالح معاون اول ریاست‌جمهوری، از رسانه‌ها درخواست کرده تا با یک فرمانده گروه تروریستی طالبان که به گفته‌ی او سال‌ها از یک کودک سوءاستفاده جنسی کرده و عمل لواطت را انجام داده است، مصاحبه کنند.
آقای صالح با ارایه‌ی جزییاتی از جلسه‌ی شش‌ونیم صبح امروز، گفته است که یک کودک عضو گروه تروریستی طالبان در قید دولت قرار دارد و یک فرمانده این گروه تروریستی با وی سال‌ها عمل لواطت انجام داده است. معاون اول ریاست‌جمهوری در این گزارش خود گفته است:‌ «در قسمت نوجوان زیر سن عضو گروه طالبان که در قید دولت است، ما بازهم از رسانه‌های داخلی و خارجی خواهش می‌کنیم که در این مورد، ما آمادگی داریم تا شما از این نوجوان مصاحبه کنید. خواهش می‌کنیم با قوماندان طالبان به نام فیض‌الله مشهور به طوفان که سر گروپ هسته طالب است و با این فرد زیر سن عمل لواطت انجام داده، با شماره تیلفون ۰۷۳۱۲۵۸۱۳۲ به تماس شوید. دیده شود طالبان که از تطبیق شریعت ادعا می‌کند؛ اما یک کودک زیر سن را به‌عنوان برده جنسی سال‌ها با او عمل شنیع لواطت انجام داده چه برخوردی خواهند کرد.»
امرالله صالح می‌گوید که رسانه‌ها مسوولیت دارند تا از عمل‌:رد تروریستان طالب به شمول انتحار، انفجار و ترور از عمل زشت آزار جنسی این گروه تروریست نیز جهانیان را با خبرسازند. او پرسیده است: «شریعتی که طالبان فریاد می‌کند کدام شریعت است؟»

معاون اول ریاست‌جمهوری که از چند ماه به این سو مسوولیت رهبری اتخاذ تصامیم برای بهبود وضعیت امنیتی شهر کابل را به عهده گرفته است، دیروز نیز اعلام کرد که تروریستان طالب از کودکان سوءاستفاده‌ی جنسی می‌کنند. امرالله صالح دیروز گفت:‌ «بر طبق روال باید امروز هم یکی از اعترافات و تصاویر تروریستان و دستگیرشدگان به نشر می‌رسید؛ اما بگذارید از نشر تصویر و نام این نوجوان زیر سن برای حفظ کرامت انسانی و این‌که او خانواده‌ای دارد و دوستانی، بگذریم. این کودک زیر سن که از ناحیه پنجم دستگیرشده است در اعترافات خود می‌گوید که توسط شخصی مشهور به طوفان که سر گروپ یک هسته طالب می‌باشد جذب گردیده است. مطبوعات و سازمان‌های حقوق بشری که می‌خواهند با این فرد مصاحبه کنند با توجه به این نزاکتی که ما از نشر تصویر و نام وی برای آینده‌ای که در سر دارد صرف نظر کردیم، اجازه می‌دهیم تا رسانه‌ها با او گفتگو کرده و از یکی دیگر از جنایات طالبان که به شمول انتحار و انفجار انجام می‌دهند که همانا تجاوز و آزار جنسی می‌باشد نیز جهانیان را با خبرسازید؛ این اقدام رسالت یک رسانه است.»
سوءاستفاده‌ی جنسی کودکان توسط تروریستان طالب، حرف تازه‌ی نیست و پیش از این نهادهای حقوق بشری و بین‌المللی نیز از این وضعیت گزارش داده بودند.

مطلب پیشنهادی

تغذیه با شیر مادر بر نمرات امتحانات در دوران نوجوانی تاثیر می‌گذارد

رنه پریرا الیاس، پژوهشگر دانشگاه آکسفورد، براساس پژوهشی نوشته کودکانی که مدت طولانی‌تر از شیر …