دوشنبه , ۳۱ ثور ۱۴۰۳
خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام

تعریف من از زندگی

نویسنده: مروه پیاوری
هر فرد دنیا تعریف خاص از زندگی دارد. از دید من، هر فرد در زندگی با مشکل مواجه می‌شود، خوش می‌شود، از دست می‌دهد و به‌دست می‌آورد اما باید قوی بماند. زود شکست نخورد چون این قانون زندگی است.
اگر ما زندگی را سخت بگیریم برای ما سخت‌تر می‌شود و اگر ما زندگی را آسان بگیریم، زندگی آسان‌تر می‌گردد. زندگی با مشکلات زیباست. یک‌بار شما فکر کنید اگر مشکلات نمی‌بود آیا زندگی خسته‌کن نمی‌شد؟ اگر ما در زندگی خوشی نمی‌داشتیم ما از آن دل سرد می‌گردیدیم. اگر در زندگی از دست دادن نمی‌بود، ما چطور به‌دست آوردن را یاد می‌گرفتیم.
این همه چیزها، زندگانی را متحول می‌سازد. هیچ مشکل در زندگی باقی نمی‌ماند. مشکلات می‌گذرند، خوش می‌شویم، اهداف خویش را حاصل می‌نماییم، ریسک‌پذیری را مشق و تمرین می‌داریم اما بازهم این زندگی است که بسان آب روان در جریان می‌باشد.
در پهلوی این، نکته‌ی مهم دیگر نیز در زندگی ما وجود دارد: اخلاق نیک! زندگی در گذر است. اول نوزاد بودیم بعداً کودک شدیم، نوجوان هستیم، جوان می‌شویم بالاخره پیر خواهیم شد و می‌میریم؛ پس تنها چیزی که در این دنیای فانی از ما بجا می‌ماند، لطف خوش و زبان نیک است. بیایید زندگی را با احترام و خوشی سپری کنیم تا یک زندگی عالی داشته باشیم و در پایان، زندگی به چیزی نمی‌ارزد اما ارزش هیچ چیزی به اندازه زندگی نیست.

مطلب پیشنهادی

آدم شویم و انسانیت را یاد بگیریم

مروه شهرزاد باید قبول کنیم هرآنچه بر سر ما آمده، از دست خودمان است. بیهوده …