یکشنبه , ۳۰ ثور ۱۴۰۳
خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام

مادر کلانی که برای مادر شدن دخترش یک نوزاد به دنیا آورد

#کودک‌خبر، کابل: تصور کنید که می‌توانید به دختران‌تان کمک ‌کنید تا مادر شود و زندگی جدیدی به او هدیه می‌دهید. تریسا هوهنهاوس با حمل گرفتن نواسه‌اش، این کار را برای دخترش انجام داده است.

آلیس دختر تریسا، در کودکی با سرطان خون مبارزه می‌کرد. پرتودرمانی طاقت‌فرسا باعث شد تا بافت‌های توانایی بارداری‌اش آسیب ببیند و نتواند به طور طبیعی باردار شود.

آلیس در بیست سالگی اولین دور پرتودرمانی خود را آغاز کرد و در بیست‌وسه سالگی از طریق القاح مصنوعی باردار شد اما متاسفانه در ۱۵ هفتگی نوزادش را از دست داد. او پس از سقط کردن نوزادش، دچار خون‌ریزی شدیدی شد و این بدترین کابوس برای او بود.

بیشتر بخوانید:

کودکی که از جنین ۲۷ سال منجمد شده در ۲۰۲۰ متولد شد+ویدیو

پس از این عاریضه، دیگر قادر نبود که خودش جنینی را در بتن خود پرورش دهد. به او توصیه شد تا ریسکی را قبول کرده و از رحم جایگزین استفاده نماید. آن زمان بود که مادر آلیس، خانم تریسا وارد عمل شد. او قبل از این‌که رحمش را برای دخترش به اجاره بدهد، پنج فرزند داشت و قادر بود تا پنجاه کودک دیگر را پرورش دهد.

زمانی که تریسا تصمیم گرفت تا برای مادر شدن دخترش باردار شود، دخترش آلیس به او گفت: «نه، تو این کار باردار بشوی.» اما، مادرش اصرار کرد و بنابراین، آنان تصمیم خود را خود گرفتند.

به گزارش پریگننسی ویدیو، تریسا پس از القاح مصنوعی، فوراً متوجه شد که باردار شده است. او حالت تهوعی را که هنگام بارداری پنجمین فرزند خود تجربه کرده بود، تجربه می‌کرد.

آلیس در طول دوران بارداری مادرش، او را در ملاقات‌ها با داکتر همراهی می‌کرد. او آرزو داشت که خود بتواند مادر شود، اما تجربه بارداری از طریق مادرش به بهترین شکل ممکن حاصل شد.

تریسا دو هفته زودتر از زمان ولادتش در شفاخانه اپسویچ، چهل‌وپنج دقیقه دورتر از بریسبین بستری شد. پارکر، نوزادی که از طریق القاح مصنوعی پرورش یافت، دوم جون ۲۰۲۱، ساعت پنج‌ونیم بعدازظهر به دنیا آمد. او کاملاً همان نوزادی بود که آلیس می‌خواست.

آلیس یک جنین منجمدشده دیگر نیز دارد و تریسا قول داده که در زمان مناسب خواهر یا برادر پارکر را باردار خواهد شد.

 

مطلب پیشنهادی

تغذیه با شیر مادر بر نمرات امتحانات در دوران نوجوانی تاثیر می‌گذارد

رنه پریرا الیاس، پژوهشگر دانشگاه آکسفورد، براساس پژوهشی نوشته کودکانی که مدت طولانی‌تر از شیر …