یکشنبه , ۳۰ ثور ۱۴۰۳
خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام

یک سگ زندگی یک نوزاد رها شده در کوهستانی را از مرگ نجات داد

#کودک‌خبر، کابل: سگی با هشدار به یک بایسکل سواری، او را به کوهی برد تا جان یک نوزاد رها شده در این کوه را نجات بدهد.

سگ‌ها به حس بویایی و صداهای‌شان معروف هستند، اما آیا می‌دانید که آن‌ها گرم‌ترین قلب‌های روی زمین را هم دارند؟ یک سگ به دلیل تلاش‌اش برای نجات جان یک نوزاد تازه متولد شده در کوهستانی، به یک قهرمان مبدل شده است.

به گزارش وبسایت «Abutu»، این سگ که بنام «بلاکی» شناخته می‌شود، پس از این‌که متوجه شد یک نوزاد تازه متولد در کوهستانی رها شده است، به سرعت برای نجات جان او شتافت. او پس از برگشت از کوهستان با مردی بنام «جنرل فوینتس ریفویلا» که با موترسایکل از نزدیکی‌ آن کوهستان می‌گذشت، مواجه شد. این موتورسایکل سوار زمانی که متوجه شد سگ بدون وقفه پارس می‌کشید و به دنبال او می‌دوید، احساس کرد که این سگ می‌خواهد چیزی به او بگوید. بنابراین، او ایستاد و به طرف سگ آمد.

سگ به این مرد فهماند و او را به سمت کوهستان، جایی که یک نوزاد رها شده بود، راهنمایی کرد. مرد پس از رسیدن به محل مورد نظر، با تعجب متوجه می‌شود یک نوزاد که به تازگی متولد شده بوده، در آنجا رها شده است. او می‌‌گوید که فریادهای بی‌امان سگ، به‌خاطر آگاه کردن او برای نجات جان این نوزاد بوده است.

در همین زمینه:

یک سگ ولگرد در هند از نوزاد رها شده در شب سرد مراقبت کرد

سگ ولگردی که فرشته‌ی نجات یک نوزاد تازه متولد در میان زباله‌ها شد

سگی در آلاباما یک آهوی تازه متولد را از غرق شدن حتمی نجات داده به مادرش رساند+عکس-ویدیو

مسجدی، کودکی که با از دست دادن والدین، با سگ هم‌نشین شد

جنرل فوینتس ریفویلا به سرعت نوزاد رها شده را به نزدیک‌ترین مرکز پولیس منتقل می‌کند؛ جایی که یک مرکز رفاه اجتماعی نیز وجود داشت. این مرکز رفاه اجتماعی، پس از شنیدن این قضیه، وارد عمل می‌شود.

این حادثه در اواخر ماه دسامبر سال گذشته در شهر «سبو» در فلیپین اتفاق افتاده است.

مرکز رفاه اجتماعی، در همان روز با داوطلبان برای یافتن سگ وارد عمل شدند و در یافتند که این سگ از خود صاحب دارد.

یکی از مددکاران مرکز رفاه اجتماعی می‌گوید: «سگ راه خانه‌اش را به ما نشان داد و در کمال تعجب سه سگ دیگر هم در آنجا با بلاکی بودند. ما دریافتیم که او سگ ولگرد نیست.»

این قهرمانی بلاکی به صورت گسترده در رسانه‌های محلی پخش شد و همه‌ی مردم او را به خاطر نجات جان یک دختر تازه متولد دوست دارند. صاحب این سگ، حمایت زیادی از جمله کمک‌های مالی برای تهیه غذا و لوازم برای نگهداری حیوانات خانگی دریافت کرد.

مطلب پیشنهادی

تغذیه با شیر مادر بر نمرات امتحانات در دوران نوجوانی تاثیر می‌گذارد

رنه پریرا الیاس، پژوهشگر دانشگاه آکسفورد، براساس پژوهشی نوشته کودکانی که مدت طولانی‌تر از شیر …