دوشنبه , ۳۱ ثور ۱۴۰۳
خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام

نقش افراد مثبت‌‌نگر در زندگی

زینب بازغ

خواندن کتاب بهترین راه برای گذراندن وقت است. کتاب خواندن ساده است و باعث شادی می‌شود. خواندن کتاب خُلق‌وخوی شما را بهبود بخشیده و شما را نسبت به تمامی اتفاقات اطراف‌تان خوش‌بین خواهد کرد.

خواندن کتاب تلاش زیادی نمی‌خواهد؛ شما می‌توانید هر کجا که بخواهید کتاب بخوانید و به خود اجازه دهید تا دنیای اطراف خود را فراموش کنید. اگر می‌خواهید که امروز برای خودکار مثبتی انجام دهید، کتاب خواندن را شروع کنید. به‌خود این فرصت را بدهید تا بیش از یک زندگی را تجربه کرده، نظرات و تفکراتی مناسبی را در خود ایجاد کرده و  چشم‌اندازتان را در زندگی تغییر دهید.

تغییر در زندگی‌ام درست زمانی رخ داد که با بهزاد برمک؛ استاد در اکادمی کوشا آشنا شدم. به گفته‌‌ای یک عالم بزرگ، زندگی را دو گزینه تغییر می‌دهد:

  • افرادی را ‌که ملاقات می‌کنیم
  • کتاب‌هایی را ‌که می‌خوانیم

من به این مقوله باور دارم؛ چون از وقتی با نام‌برده آشنا شدم، یک فرد دیگری هستم. ایشان معنی زندگی را برایم آموخت، البته نه با کدام سحر و جادو؛ بلکه با کلمات و رویه‌ی شان.

بهزاد برمک یک فرد روشن‌فکر، مهربان و دارنده‌ی قلب بزرگ است. در این زمانه که اشخاص فقط به خوبی خود فکر می‌کنند از این نوع انسان‌ها هم داریم و جای افتخار است برایم که با برمک صاحب آشنا شده‌ام و از ایشان عشق به مطالعه را آموخته‌ام.

از همین نویسنده: زندگی دختران افغانستانی

قبلاً وقتی می‌خواستم مطالعه نمایم، خیلی زود خسته می‌شدم و نمی‌توانستم بیش‌تر از چند صفحه محدود را بخوانم ولی حالا می‌توانم در یک روز، چند فصل یک کتاب را بسیار به شوق و علاقه بخوانم و متوجه این موضوع هم شدم که گذشته از دیگر موضوعات، دو گزینه خیلی مهم برای مطالعه وجود دارند:

  • داشتن انگیزه برای تغییرات مثبت
  • کتاب‌های آموزنده

خوب این یک واقعیت است، زمانی‌که انگیزه داشته باشیم برای تغییر خودمان، مطالعه نمودن تبدیل به تفریح می‌شود؛ چون هرشخص دوست دارد امروزش بهتر از دیروز باشد و این امر فقط با مطالعات میسر می‌گردد.

کتاب‌هایی‌که برای مطالعه انتخاب می‌کنیم خیلی مهم است و بهتر خواهد بود در انتخاب کتاب از افرادی‌که بیش‌تر مطالعه می‌نمایند مشوره بگیریم.

جا دارد که سپاس‌گزاری نمایم از استاد محترم بهزاد برمک بابت این همه لطف و مهربانی‌شان و بهترین‌ها را برای‌شان تمنا دارم، خوش و خوش‌بخت باشد. آشنایی با افراد دانا باعث پیشرفت‌های زیادی می‌شود. زندگی‌تان مملو از چنین اشخاص.

در آخر می‌پرسم آیا کتاب خواندن چشم‌انداز شما را در زندگی تغییر خواهد داد؟

مطلب پیشنهادی

آدم شویم و انسانیت را یاد بگیریم

مروه شهرزاد باید قبول کنیم هرآنچه بر سر ما آمده، از دست خودمان است. بیهوده …