یکشنبه , ۳۰ ثور ۱۴۰۳
خرید فالوور اینستاگرام خرید لایک اینستاگرام

یک فرمانده طالب هنگام شکنجه وحشیانه یک کودک در مسجد: بگو که گوه خوردی یانه + ویدیو

#کودک‌خبر، کابل: چند جنگجوی گروه تروریستی طالبان در شهر فیروز کوه، مرکز ولایت غور، یک کودک خُردسال را در مسجد مورد شکنجه‌ی شدید و وحشیانه قرار داده و با ضربات شلاق، از این کودک اعتراف می‌گیرند که بگوید «گوه» خورده است.

براساس ویدیویی که توسط رادیو «سلام‌وطندار» منتشر شده، این کودک جلوی چشم چند کودک دیگر در مسجدی در شهر فیروزکوه، مرکز ولایت غور، به اتهام لت‌وکوب کردن مادرش، توسط تروریستان طالب مورد شکنجه قرار می‌گیرد. این کودک که حدود هشت ساله به نظر می‌رسد، در جریان شلاق خوردنش توسط این تروریستان، اعتراف می‌کند که اشتباهی مرتکب شده است.

بیشتر بخوانید:

فرزند یک جنگجوی طالب: پدرم اگر جهاد نمی‌کرد، حالا خیرات نمی‌خواستم، مکتب می‌رفتم+ویدیو

با فرمانده طالبی که با یک کودک سال‌ها لواطت کرده گفتگو کنید

طالبان از کودکان سوءاستفاده‌ی جنسی می‌کنند

در این ویدیو، یک فرمانده طالب مدعی است که این کودک یک فرد کلان شده و حالا مادرش را می‌زند. او می‌گوید: «شما سیل (نگاه) کنید که این (کودک)، یک آدم کلان شده و حالا مادر خود را می‌زند و این‌جا هم خبر ندارید که مجاهدین امارت اسلامی سر قدرت اند. این‌جا فقط این که شهر دموکراسی و شهر هِرت است.» این فرمانده طالب خطاب به کودکی که مورد شکنجه‌شان قرار می‌گیرد، می‌گوید که این «مرکز مجاهدین» است و او به خطا رفته است. سپس این تروریست طالب، با عصبانیت به کودک دستور می‌دهد تا نزدیکش بیاید و از دیگر افراد تحت امرش می‌خواهد تا پایاهای این کودک را بسته کنند. او که دسته‌ای از چوب در دست دارد، پس از بسته کردن پاهای این کودک، به او شلاق می‌زند. این فرمانده هنگام شلاق زدن کودک، به او می‌گوید: «دیگه مادر خود را میزنی یانه؟ گوه‌ خوردی یا نخوردی؟» هنگام شلاق‌کاری، این کودک هرچه دادوفریاد می‌کشد و در نهایت مجبور می‌شود به چیزی که نخورده است، اعتراف کند.

این نخستین‌بار نیست که کودکان به صورت وحشیانه‌ی توسط تروریستان طالب مورد شکنجه وحشیانه و بی‌رحمانه قرار می‌گیرند. این گروه، از طالبان در عملیات‌های نظامی نیز کار می‌گیرند. دیروز اداره امنیت ملی اعلام کرد که یک مادر و کودک که به دستور طالبان و شبکه حقانی می‌خواستند ماینی را در مسیر راه نیروهای امنیتی در ولایت خوست جاسازی نمایند، در نتیجه انفجار همین ماین جاین‌های خود را از دست دادند.

مطلب پیشنهادی

تغذیه با شیر مادر بر نمرات امتحانات در دوران نوجوانی تاثیر می‌گذارد

رنه پریرا الیاس، پژوهشگر دانشگاه آکسفورد، براساس پژوهشی نوشته کودکانی که مدت طولانی‌تر از شیر …